Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Espanja-info.net
   Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
Tulostusversio
Aihe: Mistä mobiili-internetti?  (Luettu 1312 kertaa)
« : 11.09.2009 klo. 15:03 »
Tuomo Lintulaakso

Newbie

*

Minulla on bänksit Vodafonen kanssa. Kovin pitkään en aio jaksaa pyöriä locutorioissa tai wifi-kahviloissa (vaikka niitä nykyään onkin aika kiitettävästi täällä Fuengirolassa), vaan jonkinlainen mokkula tulee ennen pitkää hankitavaksi.

Eli kertokaas kokemuksia muista vaihtoehdoista. -Siis lankayhteys on pois laskuista, koska minulla on joka talvi eri osoite.

email: tuomo ät lintulaakso piste net skype: lintulaakso
tallennettu
« Vastaus #1 : 11.09.2009 klo. 17:05 »
bhajee

Full Member

Katsopa tuosta:

http://www.phonehouse.es/tienda/phone-house/adsl.html

("Internet Movíl").

Onhan noita tietysti pajon muitakin.
tallennettu
« Vastaus #2 : 12.09.2009 klo. 18:06 »
Amaryllis

Newbie

*

Olin erittáin epáluuloinen nettitikkujen suhteen.
Otin kuitenkin jonkinlaisen hinta-laatuvertailun suoritettuani Orangen netttikkuyhteyden.  18 kk:n sopimus.  Ainakin Vodaphonella oli kalliimpi, ja Telefónican kanssa en enáá halua asioida.

Orangen erikoistarjous:  normaalihinta 39,-/kk, mutta nyt ekat 3 kk vain 15,-/kk.   Nettitikku  ilmainen.  Tilaus on mahdollista keskeyttáá 4 kuukaudeksi mahdollista Suomessa tms. oleskelua silmállá pitáen, joista 3 kk maksuttomia.
Nettiyhteys tuli pari tuntia tilauksen jálkeen.
Nopeus Speedtest.netin testillá vaihdellen 1.1 - 1.34 Mb/s.  Riittáá minulle.

Olen Puerto de la Cruzissa Teneriffalla.

Voihan olla, ettá velá tulee itku ja hankaluuksia, mutta toistaiseksi olen tyytyváinen.
tallennettu
« Vastaus #3 : 12.09.2009 klo. 19:07 »
Tuomo Lintulaakso

Newbie

*

Kiitoksia vinkeistä. Orange sopisi sikälikin, että minulla on nyt puhelimena Orangen prepaid... vaikka taitaakin olla niin, että operaattoria vaihtamalla saa paremmat edut(?)

tallennettu
« Vastaus #4 : 15.09.2009 klo. 11:11 »
jaana

Newbie

*

Minulla on bänksit Vodafonen kanssa. Kovin pitkään en aio jaksaa pyöriä locutorioissa tai wifi-kahviloissa (vaikka niitä nykyään onkin aika kiitettävästi täällä Fuengirolassa), vaan jonkinlainen mokkula tulee ennen pitkää hankitavaksi.

Eli kertokaas kokemuksia muista vaihtoehdoista. -Siis lankayhteys on pois laskuista, koska minulla on joka talvi eri osoite.

Hei tuomo!!
Ota yhteytta..jiiiikoo@gmail.com
Neuvon mielellani parhaan mahdollisen liittyman sinulle...
kerro mailissa taman hetkinen osoite niin voimme katsoa kuin langaton internert toimii luonasi
tallennettu
« Vastaus #5 : 16.09.2009 klo. 13:01 »
Tuomo Lintulaakso

Newbie

*

Minäpä rupean yrittelemään. Tuosta ei ihan selviä että mikä se emaikli on, mutta varmaan joko
yhteytta..jiiiikoo@gmail.com, jiiiikoo@gmail.com  tai jiikoo@gmail.com .

Taidan aolittaa tuosta keskimmäisestä.

tallennettu
« Vastaus #6 : 16.09.2009 klo. 16:04 »
jaana

Newbie

*

Keskimmainen meni oikein eli osoite oli
jiiiikoo@gmail.com
tallennettu
« Vastaus #7 : 16.09.2009 klo. 20:08 »
Tuomo Lintulaakso

Newbie

*

Joo, ainakaan ei ole tullut viesti takaisin. Onkohan tarkoittamasi taho sama, jolla on huomisessa Uudessa Fuengirolassa koksivun ilmoitus?

tallennettu
« Vastaus #8 : 19.09.2009 klo. 13:01 »
Tuomo Lintulaakso

Newbie

*

Hei tuomo!!
Ota yhteytta..jiiiikoo@gmail.com
Neuvon mielellani parhaan mahdollisen liittyman sinulle...
kerro mailissa taman hetkinen osoite niin voimme katsoa kuin langaton internert toimii luonasi

Ei tainnut sitenkään tulla perille?

tallennettu
« Vastaus #9 : 03.03.2010 klo. 08:08 »
tinozotti

Newbie

*

Katsopa tuosta:

http://www.phonehouse.es/tienda/phone-house/adsl.html

("Internet Movíl").

Onhan noita tietysti pajon muitakin.

Tuo linkki ei enää toiminut, mutta olisiko jollakulla vielä muuta opastusta asiassa?

Etsin siis sopivaa internet mokkulaa ja siihen prepaid data liittymää, niin etten sitoutuisi pitemmäksi ajaksi sopimuksella,  puoli vuotta maksimi….

datakäytön tulisi olla rajottamaton ja ehdottomasti alentamaton jonkun rajan jälkeen (esim3 Gt) ,
koska katson tvkaista.fi:stä tv:tä, se kuljettaa dataa n 700 megaa per tunti ja vaatii vähintään 1 megatavun linjan alleen….
terv tinozotti(at)nic.fi
tallennettu
« Vastaus #10 : 03.03.2010 klo. 12:12 »
bhajee

Full Member

Voin olla väärässäkin, mutta tietääkseni mokkulaliittymää (ainakaan prepaid), jossa ei olisi mitään rajoitusta, ei ole olemassakaan. Joko nopeus putoaa kun tietty raja on ylitetty, tai sitten maksat maltaita...
tallennettu
Sivuja: [1]
Tulostusversio
Siirry:  

© 2009 Espanja-info.net
blackTed Skin © 2006 HobbyBag Group (hbSkins) | Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC